دومین نمایشگاه بینالمللی بتن آماده ایران افتتاح شد | وبگاه باقرشهریها
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل، زمینه های کاری شرکت های حاضر در دومین دوره نمایشگاه واردات، نصب و مونتاژ پمپ بتن، تولیدکننده افزودنی های بتن، واتر استاپ و مواد اپوکسی، تامین کننده کلیه قطعات یدکی پمپ های انتقال بتن، تولیدکننده ماشین آلات بتن (بچینگ پلانت)، تولید ماشین آلات ساختمانی و بتنی (بچینگ پلانت، پمپ بتن و…)، تولید دستگاه های بچینگ پلانت، ماشین آلات تولید قطعات بتنی، تولیدکننده مواد شیمیایی ساختمان، تولید نرم افزارهای حسابداری تخصصی بتن آماده، طراح و تولید کننده تجهیزات آزمایشگاهی مقاومت مصالح ساختمانی، بتن، سیمان، تولید کننده و وارد کننده و تجهیزات کفسازی، راهسازی و عمرانی، اتوماسیون تولید و مالی بتن،آسفالت و معادن شن و ماسه، سازنده تابلو برق و ارائه اتوماسیون صنعتی، تولید و اجرای سمنت برد، تولید کننده افزودنیهای بتن و مواد شیمیایی ساختمان، تولید محصولات پیش ساخته بتنی، قالب سازی محصولات بتنی، مواد شیمیایی صنعت ساختمان، تولید لاستیک روکشی، افزودنی شیمیایی بتن و پوشش های صنعتی، تولید الیاف بتن، تولیدکننده افزودنی های بتن و سیمان ملات و تولید کننده کمک سایش سیمان و… است.
سال گذشته برای اولین بار در تاریخ 7 لغایت 10 شهریورماه اولین دوره نمایشگاه بتن آماده با حضور 80 شرکت ایرانی در فضایی به وسعت 4 هزار مترمربع برگزار شد و انجمن های صنفی بتن آماده از 22 استان کشور به همراه چهار هزار بازدیدکننده تخصصی از نمایشگاه دیدن کردند که خوشبختانه براساس نظرسنجی های انجام شده حدود 70 درصد غرفه داران از نمایشگاه ابراز رضایت کردند که با توجه به برگزاری آن برای اولین بار، آمار خوبی در حوزه های مختلف برجای ماند و این موضوع نوید رشد نمایشگاه بتن آماده در سال های آینده را می دهد.
هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی پتانسیل های صنعت بتن آماده کشور در قسمت های مختلف و افزایش حجم مبادلات بازرگانی خارجی و داخلی، توسعه همکاری های اقتصادی و تجاری درونی و بیرونی صنف و صنعت، ایجاد رقابت سالم بین تولید کننده های داخلی در سطح بین الملل، انتقال تکنولوژی و دانش فنی در همه ی زمینه های این صنعت و تلاش برای افزایش دانش تخصصی در جهت حضور موثر در نمایشگاه ها و ایجاد مکانیزم های اثربخشی فعالیت، افزایش توان تخصصی و حضور بیشتر و موثرتر در فضاها و نمایشگاه ها است.
حضور قابل توجه بازدیدکنندگان، معرفی پتانسیل های صنعت بتن آماده کشور، ایجاد فرصت های جدید، ایجاد ارتباطات، تقویت برند، افزایش فروش، ارزیابی رقابت و آگاهی از روندها از جمله آیتم های مهم و اساسی به عنوان مزایای حضور در نمایشگاه بتن ارزیابی می شود که هرکدام به سهم خود اثر مهمی داشته و می تواند منجر به جذب بازارهای جدید برای شرکت کنندگان و در نهایت افزایش سهم آنها از بازار شود. به عبارت دیگر نمایشگاه فرصتی عالی برای ملاقات با مشتریان بالقوه جدید و ایجاد روابط با آنها، افزایش آگاهی دیگران از برند شما و ارتقای وجهه آن در صنعت، ایجاد ارتباط با دیگر متخصصان در صنعت بتن آماده، افزایش مستقیم فروش و دریافت سفارشات از مشتریان، مقایسه خدمات و محصولات با رقبا و فضایی جهت یادگیری آخرین روندها در صنعت بتن آماده و مشاهده محصولات و فناوری های جدید و حضور در سمینارها و کارگاه های آموزشی می باشد.
انتهای پیام/